سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل ساخت لمینت دندان در لابراتوار دندانسازی چیست چگونه است

روش های داشتن دندان زیبا چگونه است و چطور به این رویا دست یابیم

    نظر

داشتن دندان زیبا اروزی همه میباشد اما خب لمینت دندان بسیار وحشتناک گران است و بسیاری افراد حتی توان خرید مسواک و خمیر دندان های گران را هم ندارند چه برسد به لمینت دندان اما نمیشود از این نوع زیبایی گذشت برخی از افراد تنها زمانی که لبخند می زنند با زیبایی دندان های خود مشکل دارند. این افراد هنگام لبخند زدن لثه زیادی نشان می دهند اما در یک لبخند زیبا معمولا وقتی فضای لبخند پر از دندان می شود لثه ها کمتر دیده می شوند.

 

 

 جرم گیری دندان یکی از روشهاست

 

 

 

جرم گیری دندان یکی از روشهاست :

 

اگر بهداشت دهان و دندان را رعایت نکنید و مرتب دندان های خود را مسواک نکنید، پلاک دندان ها را می پوشاند که در ابتدا می توان از مواد غذایی تهیه کرد، اما پس از چند روز به یک ماده اسیدی تبدیل می شود که باعث پوسیدگی دندان و آسیب به دندان ها می شود.پلاک میکروبی که بر روی دندان ها تشکیل می شود و در اصطلاح کلی تارتار نامیده می شود، به مرور زمان با اتصال به مواد معدنی موجود در بزاق سفت می شود و مانند یک جسم سخت که نمی توان با مسواک تمیز کرد، به سطح دندان می چسبد.توده های زیر لثه محکم به سطح ریشه دندان چسبیده اند و رنگ آنها قهوه ای تا سیاه یا سبز مایل به آبی است و باعث بیماری لثه، تحلیل استخوان اطراف ریشه و از دست دادن دندان می شود.

 

 

بلچینگ دندان در دندانپزشک

 

 

 

 

بلچینگ دندان در دندانپزشک :

دندانپزشکی از داروهای خاص  استفاده می کند. هر چه غلظت ماده مورد استفاده روی دندان ها بیشتر باشد، دندان ها سفیدتر می شوند، اما هر چه درصد پراکسید هیدروژن در محلول سفید کننده بیشتر باشد، ژل مدت بیشتری روی دندان ها باقی می ماند و زمان استفاده از آن بر روی دندان ها کوتاه تر می شود. . کم آبی می تواند دندان های شما را حساس کند و باعث دندان درد شود.دندانپزشک دندان را با محلول اسیدی خیس می کند، یک ماده اکسید کننده را روی مینای دندان قرار می دهد و سپس دندان را در معرض نور شدید یا لیزر قرار می دهد.

 

 

 

 

چکیده مقاله :

 

در بسیاری از موارد، هیچ روش واحدی کافی نیست و ممکن است بخواهید از ترکیب دو یا چند روش فوق استفاده کنید. روشی که برای شما مناسب است کاملاً به وضعیت دندان شما بستگی دارد. مراجعه به دندانپزشک می تواند به شما در انتخاب روش صحیح برای زیباتر کردن لبخند کمک کند.پس همیشه دندان خود را مسواک بزنیذ چون هیچ چیز مسواک زدن نمیشود اگر در مورد روش های زیبایی دندان سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پزشکان سایت سیب با کمال میل پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.