سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل ساخت لمینت دندان در لابراتوار دندانسازی چیست چگونه است

بهترین نوع لمینت دندان چیست نحوه ساخت پلاک Snap An Smile

دوام و طول عمر Snap An Smile چقدر است :

این پلاک موقت را باید محلول آرایشی موقت دندان ها دانست. در صورت استفاده صحیح ، می توانید سالها از آن استفاده کنید ، اما نکته اصلی این است که مطمئن شوید برای شما مناسب است. دندانپزشک شما ابتدا باید دهان شما را معاینه کند و مطمئن شود که این عمل زیبایی برای دندان ها و لبخند شما برای شما مفید است.


معایب Snap An Smile چیست :

توجه نمایید این یک راه حل موقت و کوتاه مدت است: Snap on Smile یک راه حل دائمی نیست  در مقایسه با خدمات زیبایی دندان است ، مناسب برای رویدادها یا موقعیت هایی که می خواهید لبخند خود را برای ساعت ها زیبا نگه دارید.نکمته اساسی این است طول عمر کوتاهی دارد و باید تعویض شود. این لمینت به طور متوسط 2-5 سال عمر می کند ، پس بادتان باشد هنگام محاسبه هزینه درمان باید به این نکته توجه کرد.


از آنجا که پلاک از یک تکه رزین سخت تشکیل شده است ، هیچ فاصله ای بین دندان ها وجود ندارد و یک بیننده در فاصله بسیار نزدیک می تواند تشخیص دهد که این دندان ها مصنوعی هستند.ممکن است دندان های شما ضخیم به نظر برسد. از آنجا که این پلاک روی دندان های طبیعی شما جمع می شود ، دندان های شما در نهایت می توانند حجیم به نظر برسند. این ممکن است برای افرادی که دندان های بزرگ دارند خوب کار نکند.

 

بهترین نوع لمینت دندان چیست

 

 

 

 


Snap An Smile چه مزیتی نسبت به لامینت و کامپوزیت دارد:

خیلی ارزان است. هزینه این درمان به عوامل زیادی بستگی دارد ، اما معمولاً ارزانتر است و افراد بیشتری می توانند از آن بهره مند شوند. این یک درمان غیر تهاجمی است زیرا نیازی به تراشیدن و برداشتن مینای دندان نیست.

سریعا : اگر دندانهای شما کج و نامنظم هستند ، ممکن است ماهها یا سالها طول بکشد تا درمان ارتودنسی موثر واقع شود. این درمان فوری است و دندان های شما در دو جلسه در یک زمان صاف و مرتب می شوند.از همه مهم تر نیازی به تزریق بیهوشی نیست مخصوصا اونایی خوف دارن از بیهوشی. بسیاری از درمان های زیبایی دندان نیاز به بیهوشی دارند ، اما این درمان نیازی به بیهوشی ندارد و در اصل بدون درد است.


 

بهترین نوع لمینت دندان چیست

 

 

بیشتر بخوانید : باندینگ دندان چیست تعداد لمینت مورد نیاز شما چقدر است

 


لمینت متحرک دندان لایه بسیار نازک از مواد سرامیکی یا کامپوزیت است که به سطح دندان شما می چسبد و دیگر ارتعاشی ندارد. با این حال ، Snap on Smile شامل چندین دندان یا یک قوس کامل دندان است که دندان ها را به طور کامل می پوشاند و البته متحرک است.



هر دندان در نهایت به صورت جداگانه روی هم چیده می شود تا دندان ها فاصله طبیعی خود را داشته باشند.همه دندانها یکنواخت و مصنوعی نیستند ، زیرا هر دندان را می توان به صورت جداگانه قالب بندی کرد و لمینت ها را متناسب با آن موقعیت ساخت. با این حال ، این هزینه درمان را افزایش می دهد.

 

 

بهترین نوع لمینت دندان چیست

 


مشتریان گرامی پس همیشه بدانید برای جلوگیری از رشد و حجم دندان ها ، آنها معمولاً قبل از لمینت تراشیده می شوند تا ظاهر طبیعی تری به آنها داده شود. با این حال ، این باعث می شود که درمان تهاجمی و برگشت ناپذیر باشد.این محصول تا زمانی که نیاز به تعویض نداشته باشد نمی افتد. این کار دندان های شما را زیبا می کند حتی در هنگام خواب ، زمانی که ضربه محکم و ناگهانی ثابت نشده و می توان آنها را بیرون کشید مگر در مواقع لزوم و از دهان.


نحوه ساخت پلاک Snap An Smile :

در بیشتر موارد ، کل فرایند فقط در دو جلسه طول میکشد. در جلسه اول ، دندان ها قالب گیری شده و قالب برای جراح پروتز ارسال می شود. نیازی به تراشیدن یا بی حس کردن دندان های خود ندارید. در جلسه دوم ، دندانپزشک پلاک روی دندان های شما را بررسی کرده و در صورت لزوم ، تنظیماتی را انجام داده و آنها را تحویل می دهد.

 

بهترین نوع لمینت دندان چیست

 


چگونه از لمینت متحرک مراقبت کنیم؟

این پلاک زیبا از یک ماده بدون رنگ ساخته شده است ، بنابراین به اسمونی و سه سوته تغییر رنگ نمی دهد ، اما درست مانند دندان های خود ، اگر چیزی را بخورید که دندان های شما را لکه دار می کند ، رنگ آن نیز تغییر می کند.احتیاط نمایید با این پلاک فشار زیادی به دندان های خود وارد نکنید و از گاز گرفتن اجسام سفت و جویدن غذاهای سفت خودداری کنید.نکمته مهم تر هنگام خوابیدن و چرت زدن ، پلاک خود را بردارید.


صفحات اسنیپ از دندان ساخته شده اند ، نه از شکلک های پیش ساخته. ما توصیه نمی کنیم از پلاک هایی که از قبل در داروخانه ها یا سوپر مارکت ها فروخته می شوند استفاده کنید. این امر به این دلیل است که با تأکید بر عدم هماهنگی مناسب با دندان ها می تواند مشکلات زیادی مانند سایش ، کج شدن دندان ها و دندان ها را ایجاد کند. و التهاب لثه احتمالاً تبلیغات زیادی در برخی از سایت ها دیده اید که در آن ماهواره و اسنپ شکلک های آماده می فروشند. در این نوع پلاک ها ، البته ، خمیری وجود دارد که پس از خرید و ثبت سفارش ، محصول را به طور کامل ارسال می کند ، پس از مدت کوتاهی ، باکتری ها ایجاد می شوند که لثه ها را ملتهب و ملتهب می کند. نه پولی ، نه بشقابی ارسال شد و نه فقط خمیر تحویل داده شد.

 

 



آیا شما یک اسنپ شکلک روی آن چسبانده اید:

فرایند ساختن آن کاملاً بدون درد است ، مانند فرآیند پوشیدن و برداشتن آن. نیازی به بیهوشی ، مسکن و غیره نیست و می توانید این درمان را کاملاً بدون درد تجربه کنید.بله ، می توانید آزادانه غذا بخورید و بنوشید ، اما نباید غذاهای چسبناک یا سفت بجوید. بعد از غذا ، پلاک را با مسواک تمیز کنید.